bassetberner

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Nytt försök!

Av bassetberner - 21 februari 2011 08:28

Nytt ställe att blogga på. Jag har efter flera år gett upp blogtown som nu strular mer än någonsin. Enligt Stina så är det här så bra och enkelt så jag får väl ta och prova i alla fall!


E-kullen blev 9 veckor igår och jag har fått höra ifrån samtliga utflyttade valpar. Det går så bra i de nya hemmen och alla är nöjda med sina valpar. E-barnen har fått vardagsnamn och heter numer Melvin, Gizmo, Zelda och Molly. Och så har vi ju Pluppen kvar här hemma!


  Zelda och Melvin



Nu får vi se om det blir lite frekventare bloggning.

Idag bär det av till tatueraren. Äntligen!

 
 
Stina

Stina

21 februari 2011 18:30

Way to go girl!! Nu blir det plättalätt att blogga, inte sant? Så minst en om dagen (som vitaminerna) är väl det minsta som kommer hända framöver va? =)
Ser fram emot att se din taggning. Vill såå jag också. Men jag ska ju bara justera/komplettera de jag redan har förstås. Nån dag...nån gång...

Kram på hela ligan!
ps. En litta hint om vem som kallas vad till farmor?? ;) ds.

http://www.lundbackensdiamanter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bassetberner - 30 december 2017 13:54

            Januari var en rätt lugn månad likväl som snöfattig. Trevliga promenader på nya ställen blev det i alla fall.      I februari fyllde Stinkys valpar 1 år.    Och så drog utställningsåret igång på allvar! Jag och Jul...

Av bassetberner - 2 januari 2017 20:02

                Ett år till har passerat. Födsel och död, medgång och motgång, vänner, arbete och semester.       Tänk så mycket roligt man hinner med på ett år, och minns man det roliga så hamnar det ledsamma lite i skymundan o...

Av bassetberner - 25 juni 2013 08:43


Men jag glömmer ju bort att blogga! Vi har varit på lite utställningar där Trubbel fått excellent och placerat sig i öppenkonkurrensen. Inky-Pink har också luftats lite och knep ett R-cert i Norrköping där hon stod som 2:a bästa tik före två champ...

Av bassetberner - 21 maj 2013 08:41


Den där dagen i Västerås, då Trubbel slog till med ett cert, den kommer jag aldrig att glömma. Och nu när resultatet dessutom finns på hunddata så känns det extra verkligt, på riktigt på nåt sätt. Måste bara gotta mig lite i det, tjata lite om de...

Av bassetberner - 13 maj 2013 17:38

Det är så himla härligt nu med dessa näst intill sommarvarma dagarna. Helst av allt vill man vara ledig och vara ute hela dagarna. Nu hör ju jag till kategorin som snällt måste jobba så då får man vara glad att ma har det jobb man har. En stor del av...

Skapa flashcards