bassetberner

Alla inlägg den 28 november 2012

Av bassetberner - 28 november 2012 08:25

Jag är frisk, hundarna är friska. Min familj och mina vänner är friska. Jag har jobb och en fungerande bil. Jag har det helt enkelt bra.

Men ändå kan jag inte låta bli: -Måste det regna så inåt h-vete mycket och ofta?

Jag är innerligt less på detta väder och med tanke på mitt jobb så ger jag mig själv rätten att klaga. Det är mörkt och blött när man åker till jobbet. Det är mörkt och blött när man åker hem.
Igår blev jag totalt genomblöt på jobbet. Jag var frusen ända in i märgen och allt var blött, jacka, handskar, mössa, byxor, skor och strumpor. Och då har jag ändå " kläder efter väder".

Nu MÅSTE snön komma. Jag längtar efter en solig vinterdag då snön knarrar under skorna. Innan den dagen kommer tar jag gärna en vecka med snöstormar.

Ovido - Quiz & Flashcards