bassetberner

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av bassetberner - 7 maj 2013 20:44

Först var det vinter hur länge som helst för att sen vara vår i typ tre dagar. Sen blev det helt plötsligt sommar!

Det var 18,5 grader när jag åkte till jobbet i morse och när jag åkte hem var det 22,5, så valet att jobba i shorts och t-shirt var perfekt. =)


Hemma blev det snabb middag och sen ut till rabatten för att plantera lite. Hoppas nu bara att det blir som jag tänkt mig och att plantorna tar sig. Med mig hade jag fem hjälpredor som mer stjälpte än hjälpte... I fortsättningen får de se till att hålla sig borta från den numer välartade rabatten.


Ska nu ägna resten av kvällen åt Hundsport och slötittande på när Canada piskar Norge.

Bjuder på lite bilder från helgen som var. Livet på landet.

 

       

1. Trolla letar godis

2. Nita letar också godis

3. Stinkarn spanar

4. Trubbel talar om att det är hans ställe

5. Rådjuret gillar saltstenen

Ovido - Quiz & Flashcards